RG (Robert Burns) Full sweet upon its flowerin' tree Thou'll break my heart, thou warbling bird, That wantons thro' the flowering thorn! An annotation cannot contain another annotation. Fu' sweet upon its thorny tree / How can ye chant ye little birds / While I sae weary, fu' o' care? Tune Title: YE BANKS AND BRAES (THE BANKS O' DOON) First Line: We cannot measure how you heal Composer: John L. Bell, b. Note: When you embed the widget in your site, it will match your site's styles (CSS). And Ah! To see the rose of woodbine twine; Oft hae I roved by bonnie Doon Wi' lightsome heart I pu'd a rose Ye banks and braes of bonnie Doon That wantons through the flow'ring thorn ALL RIGHTS RESERVED. Departed, never to return. Wi' lithsome heart I pulled a rose And I sae weary, fu' o' care. But my fause lover stole the rose But ah! While I sae weary, fu' o' care? Ye Banks and Braes © 2020 METROLYRICS, A RED VENTURES COMPANY. How can ye chant ye little birds Departed, never to return. he left the thorn wi' me Ye mind me o' departed joys, How can ye bloom sae fresh and fair? HOT SONG: 21 Savage x Metro Boomin - "My Dawg​" - LYRICS, NEW SONG: Rod Wave - POP SMOKE - "MOOD SWINGS" ft. Lil Tjay - LYRICS, NEW SONG: AC/DC - "Shot In The Dark" - LYRICS, 15 Huge Stars Who Were Backup Singers First, NEW SONG: Shawn Mendes - "Wonder" - LYRICS, 27 Best Ever Songs From Movie Soundtracks. Departed never to return. Ye mind me o' departed joys How can ye chant, ye little birds, And i'm sae weary, fu' o' care! How can ye bloom so fresh and fair? And fondly sae did i o'mine. ===DOCUMENT BOUNDARY===, Burns Robert Lyrics provided by SongLyrics.com. he left the thorn wi' me. Ye mind me o' departed joys Make sure your selection Cannot annotate a non-flat selection. How can ye bloom sae fresh and fair? How can ye chaunt, ye little birds, And I sae weary, fu' o' care. Departed never to return How can ye chaunt, ye little birds, And ilka bird sang o' all its joy But my fause lover stole my rose, Ye mind me o' departed joys, @love @river @Scots Ye banks and braes o' bonnie doon How can ye bloom sae fresh and fair? Singing the New Testament #206. And fondly sae did I o' mine. And ilka bird sang o' its love, Ye Banks And Braes Ye Banks and Braes (Robert Burns) Ye banks and braes o' bonnie Doon How can ye bloom sae fresh and fair? And i'm sae weary, fu' o' care! How can ye chant, ye little birds, Lyrics to 'Ye Banks and Braes of Bonnie Doon' by John Mcdermott. Tune Title: YE BANKS AND BRAES First Line: The weight of death bears heavily Composer: The Iona Community Meter: 8.8.8.8 D Key: F Major Date: … How can ye chant, ye little birds, And I sae weary, fu' o' care! Ye banks and braes o' bonnie Doon Ye'll break my heart, ye warbling birds Y'ell break my heart, ye warbling bird, That wanton o'er the flowerin' thorn Singing the Faith #655. Ye banks and braes of bonnie Doon This is just a preview! Ye banks and braes o' bonnie Doon, How can ye bloom sae fresh and fair? starts and ends within the same node. Ye Banks And Braes While I sae weary, fu' o' care? Ye Banks And Braes Lyrics: Ye banks and braes o' bonnie doon / How can ye bloom sae fresh and fair? To see the rose and woodbine twine That wanton o'er the flowerin' thorn Ye mind me o' departed joys play.exe BNKSBRAE Oh ye'll break my heart, ye warbling birds Y'ell break my heart, ye warbling bird, 1949 Meter: DLM Key: F Major Date: 2011 Source: Scottish folk melody. And my false lover he stole my rose How can ye bloom so fresh and fair? Oft hae I roved by bonnie Doon Ye banks & braes of bonnie doon, How can ye bloom sae fresh & fair How can ye chant ye tiny wee birds And I sae weary and nae full o' care Ye break me heart; ye birds that sing That warble through the flowery thorn Ye remind me of a departed joy Departed forever tae never return. Thou minds me o' departed joys, Departed, never to return. Aft hae I rov'd by bonnie Doon And left, and left the thorn wi' me. Burns Robert And ilka bird sand o' its luve, That wanton through the flowery thorn, Departed never to return And pu'd a rosebud from the tree; Ye banks and braes o' bonnie doon Oft i have roved by bonnie doon filename[ BNKSBRAE Ye Banks and Braes. Tambourine Man’; June 21, 1965, Lyricapsule: Nirvana Drop ‘Bleach’; June 15, 1989, Lyricapsule: Derek and the Dominos’ First Gig; June 14, 1970. Ye banks & braes of bonnie doon, How can ye bloom sae fresh & fair How can ye chant ye tiny wee birds And i sae weary & nae full o' care Ye break me heart; ye birds that sing That warble through the flowery thorn Ye remind me of a departed joy Departed forever tae never return I've often roamed by bonnie doon To walk by the ocean, the wind & the sky Ye Banks And Braes O' Bonnie Doon Lyrics: Ye banks and braes of bonnie Doon / How can ye bloom so fresh and fair? How can ye chant ye little birds Miscellaneous We lightsome hearts i stretch'd my hand Ye'll break my heart, ye warbling birds That wanton through the flowery thorn, Ye mind me o' departed joys, Departed, never to return. Oft hae I been by bonnie Doon To see the rose and woodbine twine, Oh ye'll break my heart, ye warbling birds Lyricapsule: The Surfaris Drop ‘Wipe Out’; June 22, 1963, Lyricapsule: The Byrds Drop ‘Mr. And fondly so did I wi mine / How can ye chant ye little birds / And i sae weary full o' care?