Can a vegan person get a good meal at this restaurant? Je eet voor dezelfde prijsklasse dat andere Franse restaurant van de Bund maar duidelijk hier. Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. . They were knowledgeable and friendly and always present when required. Eindelijk kwam de cheque, we betaalden iets buiten bereik en echt heel erg duur voor de hele ervaring. Is deze locatie in eerste plaats een deli? The wine list is extensive and while expensive, it is fairly priced compared to other elegant fine dining establishments in Shanghai. This was the western dinner I had in China. Ik kon letterlijk niets anders eten dus moest ik de kostbare dessertgang missen.Meer, Het restaurant is erg mooi. Sitting at the bar was a little odd but it did give a good opportunity to talk to the staff. 3/F 18 Zhongshan East Road 3/F Bund18, Shanghai 200002 China. Are the prices at this restaurant high or expensive? Daarom waren de productkwaliteit en -voorbereiding niet goed genoeg en sommige gerechten waren gewoon te onverschillig - in termen van textuur en in termen van complementaire aroma's. Great service, wide selection of wine. Tél: (86 21) 6070 8888 Comfortable restaurant; one of our most delightful places. Tel: (86 21) 6071 8888 We hadden de erwtensoep, zeebaars, lam en vegetarische risotto - allemaal perfect gekookt en lekker. We ordered starters, beet salad with apple, hot artichoke, and soup. Vegetarian menu that was out of this world !! Het eten is vrij rijk natuurlijk, en het volledige menu voor $ 200 per persoon was veel meer dan we aankonden. Great location and amazing views you can't get anywhere else in the world. Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden. Ging er met een collega en besloot te blijven ondanks de hoge prijs (voor een lunchset 188). Een heel leuke avond. Everything was as good and delicious as ever! Ik was naar de theesalon geweest, maar op deze laatste reis boekte ik een stoel bij de beroemde bar in het Atelier. Wonderful views from the restaurant and excellent service from the entire staff, complete the experience! Ze lieten me welkom voelen en het eten was geweldig. De wijnkaart heeft een grote diepte aan Franse blanken (vooral bordeaux) die - zelfs voor China - behoorlijk hoge prijzen hebben. Maar het belangrijkste - het eten - kwam niet echt overeen met mijn verwachtingen. sdt.bund18@joelrobuchon-china.com Can a gluten free person get a good meal at this restaurant? I also wanted to see the excellent presentation, color and plating without being obnoxious and turning my phone light on. Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren. La cuisine est un acte d’Amour , parce que nous l'expérimentons d'abord à l'approbation de; ceux susceptibles de la découvrir. Shanghai, P.R.China . . Why 4 stars. It was also a pleasure to watch the kitchen at...work. I heard so much about this location of Joel Robuchon and was concerned it wouldn't live up to its hype - well it certainly does. 18 Zhongshan East Road (E1) We had the pea soup, sea bass, lamb and veggie risotto - all perfectly cooked and delicious. atelier.bund18@joelrobuchon-china.com . tot in detail uit. helemaal niet aanbevelen, Mooi restaurant, niet echt twee sterren bijpassende gerechten. Google map, cliquez ici, L'Atelier de Joël Robuchon Shanghai Dus de bloemkool of het boerenei. allemaal gewoon perfect. The wine list is extensive and reasonably priced for China and a nice red Chinon complemented the food very well. best single courses I have ever sampled. With a few freebies thrown in plus a great bread basket a very nice meal and at $200 pretty well priced.More. The concept of L’Atelier was established by Mr. Joël Robuchon inspired during his travel and experience in Japan, combined with his discovery of tapas bars in Spain. A highl... Two MICHELIN Stars: Excellent cooking, worth a detour! Het eten is vrij rijk natuurlijk, en het volledige menu voor $ 200 per persoon was veel meer dan we aankonden.